Regulamentul de organizare şi funcţionare
Sedinte
Componenţă:
- Prefect, Instituţia Prefectului – Judeţul Mureş – preşedinte al Comisiei de monitorizare
- Subprefect, Instituţia Prefectului – Judeţul Mureş – vicepreşedinte al Comisiei de monitorizare
- Director Cancelaria Prefectului – membru
- Şef serviciu, Serviciul de monitorizare a instituţiilor publice şi situaţii de urgenţă – membru
- Şef serviciu, Serviciul financiar contabil, resurse umane, achiziţii şi administrativ – membru
- Şef serviciu, Serviciul pentru verificarea legalităţii, a aplicării actelor normative şi contencios administrativ – membru
- Şef serviciu, Serviciul Public Comunitar pentru Evidenţa si Eliberarea Paşapoartelor Simple Mureş – membru
- Şef serviciu, Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere si Înmatriculare a Vehiculelor Mureş – membru
- Şef Corpul de control al prefectului – membru
- Consilier, Serviciul de monitorizare a instituţiilor publice şi situaţii de urgenţă – înlocuitor al secretarului
- Consilier, Serviciul de monitorizare a instituţiilor publice şi situaţii de urgenţă – secretar
Atribuţiile preşedintelui, secretarului/înlocuitorului acestuia şi ale membrilor sunt stabilite conform Regulamentului de organizare şi funcţionare a Comisiei de monitorizare a sistemului de control intern managerial la nivelul Instituţiei Prefectului – Judeţul Mureş, aprobat prin ordin al prefectului.