I. CABINETUL ŞI CANCELARIA PREFECTULUI
- Ordine ale prefectului
- Corespondenţa cu caracter special
- Corespondenţa cu Guvernul, ministere şi alte organe, autorităţi şi instituţii central
- Corespondenţa cu autorităţi şi instituţii locale
- Materiale privind conferinţele de presă, comunicate de presă, drepturi la replică, etc
- Revista presei
- Agenda prefectului
- Petiţii, corespondenţă cu persoane fizice şi juridice
II. CABINET SUBPREFECT
- Acte privind organizarea internă (ROF, Regulamentul intern, Regulamentul circulaţie acte sigilii, organizare control, repartizare responsabilităţi, etc.)
- Gestionarea măsurilor dispuse de prefect şi urmărirea hotărârilor luate în cadrul Comitetului Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă Mureş
- Acte rezultate din procesele electorale (referendumuri, alegeri parţiale, alegeri locale, alegeri parlamentare, alegeri europarlamentare)
- Proiecte, hotărâri de guvern promovate
- Corespondenţă Colegiul Prefectural al judeţului Mureş
- Corespondenţa cu Guvernul, ministere, alte organe şi autorităţi, instituţii centrale;
- Corespondenţa cu serviciile publice deconcentrate
- Studii şi rapoarte privind aplicarea actelor normative
- Corespondenţa cu autorităţile şi instituţiile administraţiei publice locale locale
- Informări, note, referate, studii, sinteze, rapoarte
- Acte ce vizează aplicarea apostilei, pe actele administrative, conform Convenţiei cu privire la suprimarea cerinţei supralegalizării actelor oficiale străine, adoptată la Haga
- Petiţii, corespondenţă cu persoane fizice şi juridice
- Corespondenţă a serviciilor publice comunitare (permise-înmatriculări şi paşapoarte)
- Instruiri autorităţile administraţiei publice locale (agende de lucru+materiale)
- Cereri pentru eliberarea extrase, copii din arhiva instituţiei
III.SERVICIUL DE MONITORIZARE A INSTITUȚIILOR PUBLICE ȘI SITUAȚII DE URGENȚĂ
- Raportul privind starea economico-socială a judeţului,rapoarte,informări în acest domeniu
- Programe şi strategii sectoriale de dezvoltare economico-socială
- Programe cu finanţare guvernamentală, solicitări finanţare, proiecte hotărâri de govern
- Documente care vizează activitatea Comitetului de Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă Mureş
- Documente privind evaluarea pagubelor produse de fenomenele naturale periculoase
- Documente privind ajutoarele acordate de Guvern pentru diminuarea pagubelor produse de fenomenele naturale periculoase, campanii de ajutorare
- Documente care vizează programele cu finanţare externă
- Registrul de intrare-ieşire al corespondenţei ordinare
- Condica de predare-preluare a corespondenţei ordinare – alte instituţii publice
- Documente privind fundamentarea ordinelor emise de prefect
- Corespondenţă cu ministerul Administraţiei şi Internelor, Secretariatul General al Guvernului şi Corpul de Control al Primului ministru
- Corespondenţă cu alte ministere şi organe central
- Corespondenţă cu autorităţi publice locale şi instituţii de interes local (Consiliul Judeţean Mureş, primării, instituţii, agenţi economici de subordonare locală), circulare
- Documente privind monitorizarea serviciilor comunale de utilităţi publice
- Evaluarea actelor normative emise de autorităţile publice locale, pentru eliminarea barierelor în calea liberei circulaţii
- Condica de predare-preluare a corespondenţei ordinare – compartimente interne
- Registru zilnic de audienţe
- Registru de audienţe la conducerea instituţiei
- Registru privind solicitările de informaţii de interes public
- Documente privind activitatea Colegiului Prefectural al judeţului Mureş
- Documente privind activitatea Comisiei de Dialog Social a judeţului Mureş
- Documente privind activitatea Comitetului de Dialog Civic pentru Problemele persoanelor Vârstnice
- Documente privind activitatea altor comisii organizate la nivel judeţean prin ordinul prefectului
- Documente privind reforma în administraţie publică la nivelul instituţiei, Registrul de riscuri, Programul anual de dezvoltare a sistemului de control intern/managerial în cadrul instituţiei
- Petiţii, corespondenţă cu persoane fizice şi juridice
- Dosar corespondenţă cu problemele ridicate de cetăţeni în audienţă
- Registru cu probleme ale cetăţenilor din judeţ – telefonul cetăţeanului
- Documente privind avizarea Proiectelor de buget şi a situaţiilor financiare ale serviciilor publice deconcentrate
- Anchete de conjunctură economică
- Informări, note, referate, studii, sinteze, rapoarte pe diverse teme cu caracter informative
- Documente privind serviciile publice deconcentrate, buletine statistice
- Documente privind Parteneriate şi colaborări
- Documente, campanii, acţiuni de informare pe teme europene
IV. SERVICIUL JURIDIC
- Ordine ale prefectului, referate de fundamentare ale acestora art .36 L18/1991
- Acţiuni, întâmpinări, apeluri, cereri de revizuire, contestaţii în anulare, recursuri (L.10/2001, L.18/1991, L.1/2000, L. 247/2005, L.193/2007, L.215/2001, L.10/2001, L .340/2004, L.544/2001, L.554/2004, permise şi înmatriculări, alte)
- Registrul de evidenţă a cauzelor aflate pe rol care au ca obiect legile reparatorii (L.10/2001, L.18/1991, L.1/2000, L. 247/2005, L.193/2007, L. 160/2010)
- Referate, procese verbale Hotărâri ale Comisiei judeţene pentru aplicarea Legii nr. 290/2003 și a Legii nr. 9/1998 cu documentația aferentă inclusiv corespondenta
- Referate şi procese verbale, Hotărâri ale Comisiei judeţene de aplicare a legilor fondului funciar cu documentaţia aferentă
- Ordine ale Prefectului referate de fundamentare ale acestora altele decât legile reparatorii
- Nomenclatorul arhivistic
- Dosarul arhivei: activitatea comisiei de selecţionare a documentelor din cadrul Instituţiei Prefectului, corespondenţa cu Direcţia Judeţeană Mureş a Arhivelor Naţionale, procese-verbale de predare-primire a documentelor de la compartimente, lucrări de selecţionare, inventarele documentelor propuse pentru selecţionare şi inventarele documentelor cu termen de păstrare permanent
- Registrul de intrare-ieşire a unităţilor arhivistice
- Registrul de deposit
- Corespondenţa cu Consiliul Judeţean (1) administraţia publică locală (2) şi servicii deconcentrate (3), inclusiv circulare
- Lucrări privind organizarea proceselor electorale
- Situaţia cauzelor în contencios administrativ pe termene şi instant
- Corespondenţă cu MAI, Secretariatul General al Guvernului, Preşedinţia României, Parlamentul României, Avocatul Poporului, alte ministere şi alte autorităţi central
- Petiţii, corespondenţă (scrisori, reclamaţii) persoane fizice si juridice privind legile reparatorii (L.18/1991, L.1/2000, L.247/2005, L.193/2007, L. 160/2010, Legea 165/2013), raportări
- Hotărâri, dispoziţii emise de autorităţile administraţiei publice locale, materiale privind verificarea legalităţii
- Avizele proiectelor de hotărâri de guvern, avize O.G. nr. 63/2002, atribuire de denumiri
- Informări, note, referate, studii, sinteze, rapoarte
- Petiţii, corespondenţă cu persoane fizice şi juridice, scrisori ale cetăţenilor sau remise de instituţii centrale, altele decât cele care au ca obiect legile reparatorii
- Raportări, corespondenţă Legea nr. 10/2001
V. SERVICIUL ECONOMIC
- Ordine ale prefectului în domeniul financiar contabil, resurse umane şi administrative
- Registrul mijloacelor fixe
- Procese verbale, note sau acte de control
- Documente privind organizarea proceselor electorale
- State de funcţii, organigrame
- Regulamente de organizare şi funcţionare, regulamente interne, regulamente privind circulaţia actelor, nomenclatoare arhivistice
- Registrul cu evidenţa ştampilelor
- State de plată
- Registrul unic de control
- Dosarele funcţionarilor publici
- Dosarele personale ale salariaţilor
- Registrele şi condicile de intrare-ieşire a corespondenţei clasificate
- Corespondenţă clasificată, pe niveluri de clasificare
- Alte documente clasificate, care nu sunt menţionate în mod expres
- Corespondenţă cu organele ierarhic superioare pe probleme financiar contabile
- Corespondenţă cu organele ierarhic superioare pe probleme de resurse umane şi administraţie publică
- Corespondenţă cu alte structuri din cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor
- Corespondenţă cu Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici
- File de buget, deschideri de credite bugetare, liste de investiţii
- Dări de seamă contabile, anexe
- Balanţe de verificare, note contabile, documente justificative
- Situaţii privind inventarierea şi reevaluarea elementelor patrimoniale
- Fişele mijloacelor fixe
- Formulare cu regim special: facturiere, CEC-uri chitanţiere, BCV-uri
- Fluturaşi de salarii şi pontaje
- Declaraţii CAS,CASS,şomaj,etc.
- Fişe fiscal
- Registrul jurnal
- Registrul inventor
- Registrul privind operaţiunile de casă
- Registrul şi declaraţiile de avere şi interese
- Documente privind organizarea concursurilor şi examenelor
- Foi de parcurs, consum combustibil
- Documente privind organizarea şi desfăşurarea activităţii pe linie de protecţia muncii şi de prevenire a incendiilor
- Adeverinţe eliberate, dosare pensie
- Corespondenţa cu ministere, autorităţi şi instituţii publice central
- Registrul CFP
- Documente privind procedurile de achiziţii, contracte de achiziţii, comenzi
- FAZ-urile autoturismelor
- Asigurări obligatorii şi facultative
- Lucrări ale comisiei de disciplină şi a comisiei paritare
- Oferte achiziţii de bunuri, prestări de servicii, sau execuţie de lucrări.
- Corespondenţa cu Consiliul Judeţean şi administraţia publică locală, inclusiv circulare
- Corespondenţa cu serviciile deconcentrate, inclusiv circulare
- Corespondenţa cu persoane fizice şi persoane juridice
- Informări, note, referate, studii, sinteze, rapoarte
VI. SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR DE PAŞAPOARTE
- Paşaportul simplu temporar
- Paşaportul simplu electronic
- Paşaportul C.R.D.S. temporar
- Paşaportul C.R.D.S. electronic
- Adeverinţa de liberă circulaţie în străinătate
VII. SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR, REGIM PERMISE DE CONDUCERE ŞI ÎNMATRICULARE A VEHICULELOR MUREŞ
- Planuri activităţi, rapoarte de analiză a activităţilor, precum şi planuri, note şi rapoarte privind pregătirea continuă şi de specialitate, învăţământ şi cursuri
- Rapoarte, situaţii şi sinteze privind existentul şi necesarul de cadre în cadrul serviciului, transformarea, deblocarea sau suplimentarea unor posturi (funcţii) în ştatul de organizare al S.P.C.R.P.C.Î.V. Mureş
- Procedurile specifice de lucru şi Dispoziţiile cu conţinut metodologic
- Cereri, reclamaţii, sesizări ale cetăţenilor, instituţiilor şi organizaţiilor legal constituite, precum şi corespondenţa legată de rezolvarea acestora; propuneri şi scrisori de mulţumire primite; răspunsuri primite prin poşta electronica
- Răspunsuri la solicitările formulate în baza Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public
VIII. CORPUL DE CONTROL AL PREFECTULUI
- Ordine ale prefectului în domeniu
- Corespondenţa cu Guvernul, ministere şi alte organe, autorităţi şi instituţii central
- Corespondenţa cu autorităţi şi instituţii locale, cu persoane fizice şi juridice
- Note şi rapoarte de control
- Statistici şi sinteze privind activitatea de control
- Petiţii, corespondenţă cu persoane fizice şi juridice