Lista cuprinzând categoriile de documente produse şi/sau gestionate, potrivit legii, la nivelul serviciilor/compartimentelor din cadrul Instituţiei Prefectului – Judeţul Mureş

I. CABINETUL ŞI CANCELARIA PREFECTULUI

  • Ordine ale prefectului
  • Corespondenţa cu caracter special
  • Corespondenţa cu Guvernul, ministere şi alte organe, autorităţi şi instituţii central
  • Corespondenţa cu autorităţi şi instituţii locale
  • Materiale privind conferinţele de presă, comunicate de presă, drepturi la replică, etc
  • Revista presei
  • Agenda prefectului
  • Petiţii, corespondenţă cu persoane fizice şi juridice

II. CABINET SUBPREFECT

  • Acte privind organizarea internă (ROF, Regulamentul intern, Regulamentul circulaţie acte sigilii, organizare control, repartizare responsabilităţi, etc.)
  • Gestionarea măsurilor dispuse de prefect şi urmărirea hotărârilor luate în cadrul Comitetului Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă Mureş
  • Acte rezultate din procesele electorale (referendumuri, alegeri parţiale, alegeri locale, alegeri parlamentare, alegeri europarlamentare)
  • Proiecte, hotărâri de guvern promovate
  • Corespondenţă Colegiul Prefectural al judeţului Mureş
  • Corespondenţa cu Guvernul, ministere, alte organe şi autorităţi, instituţii centrale;
  • Corespondenţa cu serviciile publice deconcentrate
  • Studii şi rapoarte privind aplicarea actelor normative
  • Corespondenţa cu autorităţile şi instituţiile administraţiei publice locale locale
  • Informări, note, referate, studii, sinteze, rapoarte
  • Acte ce vizează aplicarea apostilei, pe actele administrative, conform  Convenţiei cu privire la suprimarea cerinţei supralegalizării actelor oficiale străine, adoptată la Haga
  • Petiţii, corespondenţă cu persoane fizice şi juridice
  • Corespondenţă a serviciilor publice comunitare (permise-înmatriculări şi paşapoarte)
  • Instruiri autorităţile administraţiei publice locale (agende de lucru+materiale)
  • Cereri pentru eliberarea extrase, copii din arhiva instituţiei

III.SERVICIUL DE MONITORIZARE A INSTITUȚIILOR PUBLICE ȘI SITUAȚII  DE URGENȚĂ

  • Raportul privind starea economico-socială a judeţului,rapoarte,informări în acest domeniu
  • Programe şi strategii sectoriale de dezvoltare economico-socială
  • Programe cu finanţare guvernamentală, solicitări finanţare, proiecte hotărâri de govern
  • Documente care vizează activitatea Comitetului de Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă Mureş
  • Documente privind evaluarea pagubelor produse de fenomenele naturale periculoase
  • Documente privind ajutoarele acordate de Guvern pentru diminuarea pagubelor produse de fenomenele naturale periculoase, campanii de ajutorare
  • Documente care vizează programele cu finanţare externă
  • Registrul de intrare-ieşire al corespondenţei ordinare
  • Condica de predare-preluare a corespondenţei ordinare – alte instituţii publice
  • Documente privind fundamentarea ordinelor emise de prefect
  • Corespondenţă cu ministerul Administraţiei şi Internelor, Secretariatul General al Guvernului şi Corpul de Control al Primului ministru
  • Corespondenţă cu alte ministere şi organe central
  • Corespondenţă cu autorităţi publice locale şi instituţii de interes local  (Consiliul Judeţean Mureş, primării, instituţii, agenţi economici de subordonare locală), circulare
  • Documente privind monitorizarea serviciilor comunale de utilităţi publice
  • Evaluarea actelor normative emise de autorităţile publice locale, pentru eliminarea barierelor în calea liberei circulaţii
  • Condica de predare-preluare a corespondenţei ordinare – compartimente interne
  • Registru zilnic de audienţe
  • Registru de audienţe la conducerea instituţiei
  • Registru privind solicitările de informaţii de interes public
  • Documente privind activitatea Colegiului Prefectural al judeţului Mureş
  • Documente privind activitatea Comisiei de Dialog Social a judeţului Mureş
  • Documente privind activitatea Comitetului de Dialog Civic  pentru Problemele persoanelor Vârstnice
  • Documente privind activitatea altor comisii organizate la nivel judeţean prin ordinul prefectului
  • Documente privind reforma în administraţie publică la nivelul instituţiei, Registrul de riscuri, Programul anual de dezvoltare a sistemului de control intern/managerial în cadrul instituţiei
  • Petiţii, corespondenţă cu persoane fizice şi juridice
  • Dosar corespondenţă cu problemele ridicate de cetăţeni în audienţă
  • Registru cu probleme ale cetăţenilor din judeţ  – telefonul cetăţeanului
  • Documente privind avizarea Proiectelor de buget şi a situaţiilor financiare ale serviciilor publice deconcentrate
  • Anchete de conjunctură economică
  • Informări, note, referate, studii, sinteze, rapoarte pe diverse teme cu caracter informative
  • Documente privind serviciile publice deconcentrate, buletine statistice
  • Documente privind Parteneriate şi colaborări
  • Documente, campanii, acţiuni de informare pe teme europene

IV. SERVICIUL JURIDIC

  • Ordine ale prefectului, referate de fundamentare ale acestora art .36 L18/1991
  • Acţiuni, întâmpinări, apeluri, cereri de revizuire, contestaţii în anulare, recursuri (L.10/2001, L.18/1991, L.1/2000, L. 247/2005, L.193/2007, L.215/2001, L.10/2001, L .340/2004, L.544/2001, L.554/2004,  permise şi înmatriculări, alte)
  • Registrul de evidenţă a cauzelor aflate pe rol care au ca obiect legile reparatorii (L.10/2001, L.18/1991, L.1/2000, L. 247/2005, L.193/2007, L. 160/2010)
  • Referate, procese verbale Hotărâri  ale Comisiei judeţene pentru aplicarea Legii nr. 290/2003 și a Legii nr. 9/1998 cu documentația aferentă inclusiv corespondenta
  • Referate şi procese verbale, Hotărâri  ale Comisiei judeţene de aplicare a legilor fondului funciar cu documentaţia aferentă
  • Ordine ale Prefectului referate de fundamentare ale acestora altele decât legile reparatorii
  • Nomenclatorul arhivistic
  • Dosarul arhivei: activitatea comisiei de selecţionare a documentelor din cadrul Instituţiei Prefectului, corespondenţa cu Direcţia Judeţeană Mureş a Arhivelor Naţionale, procese-verbale de predare-primire a documentelor de la compartimente, lucrări de selecţionare, inventarele documentelor propuse pentru selecţionare şi inventarele documentelor cu termen de păstrare permanent
  • Registrul de intrare-ieşire a unităţilor arhivistice
  • Registrul de deposit
  • Corespondenţa cu Consiliul Judeţean (1) administraţia publică locală (2) şi servicii deconcentrate (3), inclusiv circulare
  • Lucrări privind organizarea proceselor electorale
  • Situaţia cauzelor în contencios administrativ pe termene şi instant
  • Corespondenţă cu MAI, Secretariatul General al Guvernului, Preşedinţia României, Parlamentul României, Avocatul Poporului, alte ministere şi alte autorităţi central
  • Petiţii, corespondenţă (scrisori, reclamaţii) persoane fizice si juridice privind  legile reparatorii (L.18/1991, L.1/2000, L.247/2005, L.193/2007, L. 160/2010, Legea 165/2013), raportări
  • Hotărâri, dispoziţii emise de autorităţile administraţiei publice locale, materiale privind verificarea legalităţii
  • Avizele proiectelor de hotărâri de guvern, avize O.G. nr. 63/2002, atribuire de denumiri
  • Informări, note, referate, studii, sinteze, rapoarte
  • Petiţii, corespondenţă cu persoane fizice şi juridice, scrisori ale cetăţenilor sau remise de instituţii centrale, altele decât cele care au ca obiect legile reparatorii
  • Raportări, corespondenţă Legea nr. 10/2001

V. SERVICIUL ECONOMIC

  • Ordine ale prefectului în domeniul financiar contabil, resurse umane şi administrative
  • Registrul mijloacelor fixe
  • Procese verbale, note sau acte de control
  • Documente privind organizarea proceselor electorale
  • State de funcţii, organigrame
  • Regulamente de organizare şi funcţionare, regulamente interne, regulamente privind circulaţia actelor, nomenclatoare arhivistice
  • Registrul cu evidenţa ştampilelor
  • State de plată
  • Registrul unic de control
  • Dosarele funcţionarilor publici
  • Dosarele personale ale salariaţilor
  • Registrele şi condicile de intrare-ieşire a corespondenţei clasificate
  • Corespondenţă clasificată, pe niveluri de clasificare
  • Alte documente clasificate, care nu sunt menţionate în mod expres
  • Corespondenţă cu organele ierarhic superioare pe probleme financiar contabile
  • Corespondenţă cu organele ierarhic superioare pe probleme de resurse umane şi administraţie publică
  • Corespondenţă cu alte structuri din cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor
  • Corespondenţă cu Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici
  • File de buget, deschideri de credite bugetare, liste de investiţii
  • Dări de seamă contabile, anexe
  • Balanţe de verificare, note contabile, documente justificative
  • Situaţii privind inventarierea şi reevaluarea elementelor patrimoniale
  • Fişele mijloacelor fixe
  • Formulare cu regim special: facturiere, CEC-uri chitanţiere, BCV-uri
  • Fluturaşi de salarii şi pontaje
  • Declaraţii CAS,CASS,şomaj,etc.
  • Fişe fiscal
  • Registrul jurnal
  • Registrul inventor
  • Registrul privind operaţiunile de casă
  • Registrul şi declaraţiile de avere şi interese
  • Documente privind organizarea concursurilor şi examenelor
  • Foi de parcurs, consum combustibil
  • Documente privind organizarea şi desfăşurarea activităţii pe linie de protecţia muncii şi de prevenire a incendiilor
  • Adeverinţe eliberate, dosare pensie
  • Corespondenţa cu ministere, autorităţi şi instituţii publice central
  • Registrul CFP
  • Documente privind procedurile de achiziţii, contracte de achiziţii, comenzi
  • FAZ-urile autoturismelor
  • Asigurări obligatorii şi facultative
  • Lucrări ale comisiei de disciplină şi a comisiei paritare
  • Oferte achiziţii de bunuri, prestări de servicii, sau execuţie de lucrări.
  • Corespondenţa cu Consiliul Judeţean şi administraţia publică locală, inclusiv circulare
  • Corespondenţa cu serviciile deconcentrate, inclusiv circulare
  • Corespondenţa cu persoane fizice şi persoane juridice
  • Informări, note, referate, studii, sinteze, rapoarte

VI. SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR DE PAŞAPOARTE

  • Paşaportul simplu temporar
  • Paşaportul simplu electronic
  • Paşaportul C.R.D.S. temporar
  • Paşaportul C.R.D.S. electronic
  • Adeverinţa de liberă circulaţie în străinătate

VII. SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR, REGIM PERMISE DE CONDUCERE ŞI ÎNMATRICULARE A VEHICULELOR MUREŞ

  • Planuri activităţi, rapoarte de analiză a activităţilor, precum şi planuri, note şi rapoarte privind pregătirea continuă şi de specialitate, învăţământ şi cursuri
  • Rapoarte, situaţii şi sinteze privind existentul şi necesarul de cadre în cadrul serviciului, transformarea, deblocarea sau suplimentarea unor posturi (funcţii) în ştatul de organizare al S.P.C.R.P.C.Î.V. Mureş
  • Procedurile specifice de lucru şi Dispoziţiile cu conţinut metodologic
  • Cereri, reclamaţii, sesizări ale cetăţenilor, instituţiilor şi organizaţiilor legal constituite, precum şi corespondenţa legată de rezolvarea acestora; propuneri şi scrisori de mulţumire primite; răspunsuri primite prin poşta electronica
  • Răspunsuri la solicitările formulate în baza Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public

VIII. CORPUL DE CONTROL AL PREFECTULUI

  • Ordine ale prefectului în domeniu
  • Corespondenţa cu Guvernul, ministere şi alte organe, autorităţi şi instituţii central
  • Corespondenţa cu autorităţi şi instituţii locale, cu persoane fizice şi juridice
  • Note şi rapoarte de control
  • Statistici şi sinteze privind activitatea de control
  • Petiţii, corespondenţă cu persoane fizice şi juridice